10 lutego 2013

22.

Razowe pierogi z jabłkami, jogurtem naturalnym i przeduuużą ilością cynamonu + herbata malinowo-pigwowa

~~*~~
Chce biegać, ale nie mogę się zmusić. Niewiem od czego zacząć, niewiem gdzie biec, niewiem ile, niewiem jak często. Gdybyście mieli jakieś ciekawe artykuły na te tematy, prosiłabym o podesłanie. Możecie dać linki w komentarzu lub napisać na e-mail: littlexalexis@gmail.com. Ostatnio nie mam wogóle ochoty na aktywność fizyczną, a jak mam to szybko mi przechodzi. Niestety ;c Dzisiaj ostatni dzień ferii, boję się nieco powrotu do szkoły... od razu zawalą nas toną nauki. Nauczyciele wciąż wymagają więcej i więcej. Jak raz pokażesz się z dobrej strony (że umiesz i jest to dla ciebie łatwe) to oni zamiast pogratulować, poprostu dadzą ci więcej pracy byś nie mógł odpocząć. Ponieważ "wiedzą", że stać cię na więcej.

14 komentarzy:

  1. Może wejdź na bloga Sylwii(http://poranneinspiracje.blogspot.com/search/label/bieganie) i tam poszukaj, teraz stworzyła nową zakładkę, a na prośby często opisywała co nieco ze swoich treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zbieram do biegania, a nie wiem od czego zacac;/

    OdpowiedzUsuń
  3. zacznij tak po prostu, ja tak zaczęłam, z czasem mogłam coraz więcej, bez układania żadnego planu, bo robiłam to dla przyjemności:)
    zjadłabym takie pierogi i zdecydowanie z taką ilością cynamonu<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pychota! uwielbiam wszystkie pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak to jest z nauczycielami, że często psują dobrą zabawę i spokojne życie:)
    myślę, że biegać trzeba zacząć powoli - najpierw tyle ile możesz - 10 min, potem powoli zwiększać czas i dystanse... jak się wciągniesz to będzie i czas na plany treningowe, póki co potraktuj to na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wspaniałe pierożki, nigdy nie jadłam z jabłkiem. Kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pierogi :)
    Oj, co do aktywności fizycznej to mam tak samo ostatnio bym tylko siedziała. Ja zacząć biegać mam od marca kiedy pogoda będzie już lepsza, bo teraz jest dla mnie po prostu za zimno. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo pierożki z jabłkami , pysznie ! zdrowe i smaczne śniadanko ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. pierogów z jabłkami jeszcze nie jadłam, a muszą być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pycha, uwielbiam pierogi na słodko, ale chyba jeszcze nigdy nie jadłam z jabłkiem :) ja od jakiegoś czasu mam ochotę wyjść i pobiegać, tak dla siebie (pare lat temu trenowałam biegi) ale jakoś nie mogę się zebrać...

    OdpowiedzUsuń
  11. przede wszystkim nie możesz się zmuszać, bo bieganie ma sprawiać przyjemność, dawać to cudowne poczucie wolności. zacznij choćby od krótkich, półgodzinnych biegów przynajmniej dwa razy w tygodniu i biegaj swoim tempem. najważniejsze to nie przetrenować się na początku, żeby nie zrazić się do biegania. z czasem zacznie sprawiać ci to coraz większą satysfakcję i na pewno szybko zaobserwujesz progres. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Razowe pierogi najlepsze! :)
    Nie wiem, nie biegam. Teraz nie robię nic oprócz wfu i spacerów, ale mam zamiar wrócić jak już będe zdolna do zumby, pilatesu i tbc, w klubie fitness ;) Wolę takie niż bieganie. Chociaż biegać będe we Francji z tatą!

    OdpowiedzUsuń