1 lutego 2013

13.

Owsianka na mleku z kakao, pomarańczą i orzechami włoskimi

***
Znowu owsianka! :D Tak strasznie mam na nią ochotę, że nic nie jest w stanie mnie powstrzymać. Na początku miałam zamiar zrobić placki ale potem patrzę na pudełko z owsianką i już wszystkie plany idą w łep. Kupiłam nowe firmy sante i są naprawde dobre, wcześniej używałam zazwyczaj błyskawicznych. Widziałam ostatnio w sklepie płatki jaglane mam zamiar sobie fundnąć i jakieś nowe masło orzechowe. Przepraszam, że nie komentuję ostatnio waszych śniadań.. nadrobię to w najbliższym czasie :) 
Trzymajcie się :*

4 komentarze:

  1. też dziś miałam taką nieodpartą chęć na owsiankę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka wprost idealna , pyszne smaki ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam zawsze wielką ochotę na owsiankę, a przecież codziennie można ją przyrządzać inaczej, co daje obłędny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha! Z pomarańczą jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń